|
Сейчас на сайте
|
|
Сейчас, 1 гость и 0 посетителей онлайн.
Вы анонимный пользователь.
|
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
 | |
Міжнародна практика сертифікації направлена на усунення технічних бар'єрів, що виникають при сертифікації продукції і забезпечення безперешкодного її просування на ринках.
Міжнародний досвід свідчить про те, що необхідним інструментом що гарантує відповідність якості продукції вимогам нормативно-технічної документації (НТД), є сертифікація.
Цілі сертифікації системи якості |
|
Міжнародна практика сертифікації направлена на усунення технічних бар'єрів, що виникають при сертифікації продукції і забезпечення безперешкодного її просування на ринках.
Міжнародний досвід свідчить про те, що необхідним інструментом що гарантує відповідність якості продукції вимогам нормативно-технічної документації (НТД), є сертифікація.
Сертифікація системи якості проводиться з метою забезпечення певності органу з сертифікації продукції в тому, що продукція, яка випускається підприємством відповідає обов'язковим вимогам нормативних документів, всі технічні адміністративні і людські чинники, що впливають на якість продукції, знаходяться під контролем, продукція незадовільної якості своєчасно виявляється, а підприємство вживає заходів по запобіганню виготовлення такої продукції на постійній основі
Сертифікація системи якості проводиться у відповідності ДСТУ 3419-96 органами, що акредитовані в Системі на право проведення цих робіт, та виконується за ініціативою заявника або за рішенням органу з сертифікації продукції. Результати сертифікації системи якості оформляються сертифікатом на систему якості, який направляється заявнику та в копії - органу з сертифікації продукції.
Сертифікація систем якості - дія третьої сторони (незалежної), яка доводить, що забезпечується необхідна упевненість в належності ідентифікованої системи якості вибраній моделі, регламентованій стандартами ISO 9000 або нормативними документами.
Оцінка системи якості - порівняння фактичної інформації про систему якості підприємства-заявника з вибраною моделлю системи якості.
В Україні працює багато різних органів з сертифікації систем якості. В обов'язковій області сертифікації це УкрСЕПРО, в необов'язковій - єдиним вітчизняним органом з сертифікації, акредитований в Німеччині - орган з сертифікації "ПРИРОСТ", який акредитований в МО "СовАсК" з1994 р., в УкрСЕПРО з 2000 р. |
|
Цілі сертифікації |
|
Отримання незалежної оцінки стану системи якості для внутрішньої упевненості в здатності підприємства стабільно забезпечувати випуск продукції, що відповідає встановленим вимогам або отримання рекомендацій по доробці системи якості.
Отримання сертифіката відповідності як засобу підвищення довіри до підприємства з боку споживачів і розширення ринків збуту продукції (послуг).
Отримання сертифіката відповідності на вимогу конкретного споживача для підвищення його упевненості в здатності підприємства стабільно виконувати вимоги контракту.
У залежності від поставлених цілей можуть бути прийняті різні рішення в частині: - вибору системи сертифікації і органу з сертифікації; - визначення групи продукції система якості якої буде заявлена на сертифікацію; - визначення моделі системи якості яка буде подана на сертифікацію; - визначення нормативного документа на відповідність якому буде проводитися сертифікація. |
|
По материалам сайта © www.prirost.udc.com.ua |
|
|
| |
|
Цілі сертифікації системи якості | Войти/Создать логин | 0 комментарии |
| За коментарии ответственны только те, кто их поместил. Мы не несём ответственности за них. |
|