Украинский Дисконтный Клуб

Регистрация...
Вход для членов клуба:

О проекте и клубе UDC Дисконтная программа Раздел Качество и Конкурентноспособность Раздел Маркетинг и Интернет Раздел Библиотека Автоматизации торговли Каталог предприятий
Имя: Пароль:     
    Расширеный поиск... На начальную страницу сайта  Связаться с руководством UDC  Карта сайта
Обратная связь   |   Добавить статью   |   Регистрация   |   Предприятия   |   Карта сайта
  Разделы

  Сейчас на сайте
Сейчас, 1 гость и 0 посетителей онлайн.

Вы анонимный пользователь.


  Друзья
жалюзи и ролеты на МодномОкне
жалюзи на окна

  Объявления
Столбик

Доска объявлений
bizator.com

  
Школа качества: Критерії оцінки консультантів з розробки системи якості
Опубликовано: 21 Июл, 2003 г. - 10:26 от admin

Качество и конкурентноспособность Центр систем якості "Прирост-Система" провів оцінку за п'ятибальною шкалою важливість наступних критеріїв при виборі консалтингової організації для розробки системи якості. За п'ятибальною шкалою значення 1 - абсолютно неважливо, значення 5 - ключовий критерій.

Критерії оцінки консультантів з розробки системи якості
2001(c) подбор материалов, обработка, редактирование, дизайн - UDC
 
            Центр систем якості "Прирост-Система" провів оцінку за п'ятибальною шкалою важливість наступних критеріїв при виборі консалтингової організації для розробки системи якості. За п'ятибальною шкалою значення 1 - абсолютно неважливо, значення 5 - ключовий критерій.
 
Критерій
Середня оцінка
1. Ефективність розробленої системи якості
5,0
2. Кваліфікація та статус консультантів
4,83
3. Можливість навчання персоналу підприємства з питань якості
4,75
4. Врахування індивідуальної специфіки підприємства, гнучкість при розробці системи якості (СЯ)
4,67
5. Гарантії відносно подальшої сертифікації СЯ
4,67
6. Досвід роботи з підприємствами саме вашої галузі
4,58
7. Вартість послуг
4,17
8. Попередній досвід роботи з провідними вітчизняними підприємствами інших галузей
3,91
9. Терміни розробки
3,58
10. Готовність взяти на себе більшу частину робіт при розробці СЯ
3,42

Пункт 5 "Гарантія відносно подальшої сертифікації СЯ" включено з провокаційними цілями, оскільки отримання сертифікату залежить не тільки від консалтингової організації, але й від самого підприємства. Стовідсоткова гарантія отримання сертифікату може розглядатися як спроба ввести клієнта в оману. Приємно відмітити, що цей пункт за рівнем пріоритетності є не самим важливим, а найважливішою вимогою являється ефективність розробленої системи якості.

Таким чином, основними вимогами до консультантів являються:
- надання консультантом переліку підприємств, з якими він працював,
- надання контактів представників підприємств з можливістю організації відвідуванння цих підприємств,
- а також побачити дійсно ефективно працюючу систему якості.


 
Связные ссылки
· Ещё о Качество и конкурентноспособность
· Новости admin


Самая читаемая статья из раздела Качество и конкурентноспособность:
Глава 9. Умение работать в коллективе (бригаде)

Критерії оцінки консультантів з розробки системи якості | Войти/Создать логин | 0 комментарии
Порог
  
За коментарии ответственны только те, кто их поместил. Мы не несём ответственности за них.
Обратная связь   |   Добавить статью   |   Регистрация   |   Предприятия   |   Карта сайта
Copyright c 2001 UDC Создание сайта, продвижение сайта - DA.net