Інтерв'ю з Джовані Монті

Інтерв'ю з Джовані Монті
 

Ти мій король

Нова економіка, що поступово заволоділа розвиненим світом і все більш настійливо стукається в Україну, в центр уваги ставить людину. Відбувається перехід від масового виробництва до якості та сервісу, орієнтованих на споживача. Адже він - головний інвестор бізнесу. Щоб бути конкурентноздатними в сучасному світі, нашим компаніям необхідно якомога швидше освоювати технології, методики, способи прогнозування попиту та вивчення задоволеності споживачів. Цьому питанню і була присвячена Всеукраїнська конференція "Задоволеність споживача - основа успіху у бізнесі", яку спільно зі Стокгольмською школою економіки - провідним закладом Європи у сфері вивчення цих питань, провела Українська асоціація якості. Серед інших, перед учасниками конференції з цікавим досвідом успішних зарубіжних компаній виступив визнаний на континенті фахівець у галузі якості та маркетингу, партнер тренингової команди МАСТРА Джовані Монті. Пропонуємо вашій увазі розмову з ним нашого кореспондента.

- Пане Монті, це Ваша перша поїздка до Києва, України?
- Ні, я в Україні уже вдруге.

- І яке враження справив на Вас Київ зараз?
- Я був приємно вражений теплим прийомом, високим, європейським рівнем обслуговування в готелі "Русь". А також тим, як привабливо виглядає Київ після такої масштабної реконструкції.

- А яка мета Вашого перебування в Києві?
- Основна мета моєї поїздки - участь в Конференції "Задоволеність споживача - основа успіху в бізнесі", яку проводила Українська асоціація якості і на яку мене запросив її президент пан Калита. А також я маю намір продовжити інвестування в Україну, як таку, що дуже швидко розвивається.

- Пане Монті, і яке враження справила на Вас Україна?
- Цікаве питання. Я приїхав сюди після того, як разів 20-ть побував в Росії. Навіть не знаю, чи зможу я порівняти між собою ці дві країни - Росію й Україну. Ваша країна нагадує мені Росію якою вона була кілька років тому -такою, що бажає покрити, залатати дірки й шукає для цього допомоги. Мені здається, що я дуже добре знаю Росію, її дух. Гадаю, мені необхідно знову побувати в Україні, щоби зрозуміти її реальний, справжній дух.

- А що сподобалось Вам на конференції, що зацікавило?
- Я був приємно здивований, наскільки така справа, як індекс задоволеності споживача була цікавою для учасників конференції. Сподобалась концепція визначення індексу задоволеності. Також варто відзначити, що учасники конференції були дуже активними. Аудиторія виглядала дуже зацікавленою. Мабуть можна було б трішки поміняти порядок виступів, так, щоб був перехід від теорії до практики по наростаючій, це корисно для досягнення підвищеної уваги аудиторії. Іншими словами, тренінг, який провела адміністративний директор Стокгольмської школи економіки (штаб-квартира якої знаходиться в Петербурзі) був дуже розумним і примусив слухачів попрацювати. Вона показала шлях, спосіб, як можна готувати аудиторію до роботи.

- А якої Ви думки про рух за якість в Україні й Українську асоціацію якості?
- Гадаю, мабуть, якщо УАЯ не буде продовжувати здійснювати тиск, генерувати, стимулювати, ініціювати, а також активно діяти, то не буде ніякого руху, оточення буде розслаблятися. Європі потрібно було 20 років, щоб вийти на той рівень, на якому ви зараз. УАЯ, Ваш рух - це феноменально. Рік в рік Ви прискорюєтесь.

Треба сказати, що УАЯ робить набагато більше, ніж подібна організація в Італії, ви більш активні. Якщо у нас на вулиці поцікавитись, то ніхто не відповість: що це організація така - з якості. Наші працюють не на тому практичному рівні, на якому їх розуміли б виробники і споживачі. Не пригадаю, чи проводилась найближчим часом подібна конференція в Італії. У нас вони відбуваються на академічному, теоретичному рівні, не для щоденного життя і не на такому практичному рівні, як у вас.

- Пане Монті, а в Італії пропагандою нової філософії якості займаються громадські організації, чи держава?
- П'ятдесят на п'ятдесят. Держава надає фінансову підтримку громадській організації, яка займається пропагандою ідей якості, а вона виступає поборником якості для споживачів.

- Дякую за розмову. Якісного й прибуткового Вам бізнесу в нашій країні.
- Спасибі.

Розмову вела Галина Мойсеєва (т. 266-11-72) .



UDC © 2002
http://www.udc.com.ua/enterpraises/